Toimitusehdot

Yleistä

Kotopuoti on  markkinapaikka, jossa tuotteita myy Kotopuoti 2925128-4, Suorttilantie 324 Laihia, 0504635879 , Kotopuoti pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.


Maksaminen

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7Innova 2Lutakonaukio 740100 Jyväskylä

www.paytrail.com

Syyskuun aikana myös laskun lähettäjä vaihtuu Collectorista Walleyksi.

Maksutapana myös Klarna payments


Toimitus ja toimituskulut

Verkkokaupan kassalla voit valita haluamasi toimitustavan. Suomessa käytettävissä DB Schenker kuljetuspalvelu, toimitusmaksu 7.90€

Tilaukseen sisältyvät toimituskulut näytetään kaupan kassasivulla toimitustavan yhteydessä ja tilauksen yhteenvedossa. Valittu toimitustapa ja tilauksen sisältö vaikuttavat toimituskuluihin.

Toimitusaika

Tuotteiden toimitusajat ilmoitetaan tuotteiden tiedoissa. Pääsääntöisesti toimitusaika on 3-7 vuorokautta, mutta voi vaihdella tuotekohtaisesti tai toimitustavoittain. Mahdollisesti poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan verkkokaupan sivuilla erikseen.

Palautusoikeus

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tilauspäivämäärästä lukien.  Palauttaessasi tuotteita, asiakaspalautuksista veloitetaan palautusmaksu 7,90€ joka maksetaan ennakkomaksuna tilille FI6552100820063142.

Tuotteen palautus

Tuotteilla on kuluttajasuojalainmukainen 14 päivän palautusoikeus. Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteista on 14päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta kotopuoti@gmail.com  tai puhelimella numerosta 0504635879. Viallinen tuote voidaan korjata tai vaihtaa samanlaiseen tai vastaavaan tuotteeseen, tulee palauttaa omassa pakkauksessaan. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. 

Palauttaessasi viallisia tuotteita, kauppias hyvittää toimitusmaksun.

Muissa palautuksissa asiakaspalautuksista veloitetaan palautusmaksu 7,90€ joka maksetaan ennakkomaksuna tilille FI6552100820063142.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti Schenker huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus kauppiaalle  niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.


Noutamaton lähetys

Noutamattomista lähetyksistä aiheutuu huomattavia kuluja yritykselle.
Säännösten mukaan asiakkaan on ilmoitettava kaupan peruutuksesta myyjälle,
pelkkä lähetyksen noutamatta jättäminen, ei riitä kaupan peruuttamiseksi. Jos toimitettuja paketteja palautuu meille noutamattomina, veloitamme 15 € per noutamaton paketti joka sisältää käsittelykuluja + palautuskustannukset tilauksesta.
Ilmoitathan meille 7 vuorokauden sisällä toimitusvahvistuksen lähettämisestä,
mikäli olet estynyt noutamaan pakettia noutoajan puitteissa. 

Jos tilaus on tehty postikuluitta (olet käyttänyt kuponkia, jolla saat ilmaiset toimituskulut tai tilauksen arvo on ylittänyt 90 eur ym. rinnastettavissa oleva tilanne), vähennämme palautuksesta 7.90 eur noutamaton lähetys -kulun korvaukseksi noutamattomasta lähetyksestä meille aiheutuvista kuluista. 



Force Majeure

Kotopuoti ei vastaa mahdollisista ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.

 

Toiminta mahdollisessa riitatilanteessa 

Pyrimme aina  toimimaan niin, ettei riitatilanteita syntyisi. Jos sellainen tilanne kuitenkin jostain syystä syntyy, pyrimme pääsemään yksimielisyyteen neuvottelemalla.  Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (http://www.kuluttajaneuvonta.fi/).


Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat minut seuraavasti:

- Sähköpostilla osoitteesta kotopuoti@gmail.com
- Puhelimella numerosta 0504635879


Asiakaspalvelu

Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.


kotopuoti@gmail.com

 0504635879